Monday, January 1, 2018

Абсолютна лъжа



Сигурно сте чували думите "На всеки може да се случи". В някои случаи действително е така, но точно заради тези случаи въпросните думи се използват за неща, които няма как да се случат на всеки. Аз много пъти съм ги чувал от престъпници или роднини на престъпници, опитващи да ме убедят, че на всеки можело да се случи да попадне в затвора. Дали поради случайност, дали поради заговор, дали поради някакво недоразумение. Ще кажете "Не е луд да си признае вината". Ама те наистина си вярват.

Примерно седнали двама, хапнали, пийнали, скарали се, единият извадил брадва, нож или пистолет и пречукал другия. После в съда обяснява, че бил пиян, афектиран, станала случайност, недоразумение. Защо изобщо да го слушат, след като всичко това изобщо не го оневинява? Тук няма никакво недоразумение, нищо случайно. Даже е повече от закономерно и логично да стане беля поради прекаляване със спиртни напитки. Ама кой да мисли?

Можело да се случи на всеки. Как пък не! Hа мен не може. Първо, защото не съм любител на алкохола. Второ, в редките случаи, когато пия, винаги спирам навреме. Освен това алкохолът не ме прави агресивен. Ако знам, че от него ставам звяр, няма да близна нито капка, дори на празник. Човек трябва да направи първо онова, което се иска от него, за да избегне възможните неприятности и чак след това да чака разбиране от другите. Hе да си кара, както му кефне, а после бил неразбран или жертва на недоразумение. Виновният е виновен и точка!


No comments:

Post a Comment